onsdag 11 mars 2009

Design Marknad

Jag har blivit inbjuden att medverka på en Vinter- Design- Marknad i Östersund i slutet av Mars.

Det låter alldeles oerhört roligt att stå och sälja lite av mina alster på en design marknad! Men det är tyvärr lite kort varsel, så jag hinner inte det. Detta är ju inte min heltidssysselsättning trots allt.

Jag hoppas kunna vara med nästa år däremot, jag har även pratat med min mor som kan tänka sig att göra lite saker tills dess så vi kan stå o sälja våra saker tillsammans! Även roligt att åka upp till Östersund igen, där har jag bott.

Jag är väldigt glad för inbjudan och lite paff att jag blir tillfrågad. Det är häftigt!

Här kommer delar av mailet:
"Av en slump hittade jag din sida. JÄTTE mycket fint!! Den 21-22 mars håller vi en Vinterdesignmarknad i Östersund. Du är varmt välkommen att medverka.

...känner du någon eller känner till flera lika kreativa som du här upp får du gärna tipsa mig."


Känner du dig träffad av detta och sugen på att sälja lite saker så kan jag gärna vidarebefordra uppgifter till den ansvariga som mailade mig.


PS. Bilden visar en halsduk jag håller på att sticka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails