fredag 25 december 2009

En till virkad sjal


En virkad sjal till mor.

Det här är faktiskt min andra sjal som jag har virkat under vintern. Jag är så nöjd med den, det blev häftigt att blanda in ett melerat garn i sjalen!
Som av en händelse passade den helt perfekt till mors splitternya vinterkappa, tänk att jag visste det redan i november när jag virkade sjalen med mor i tankarna!

Garn: Jubileumsgarn Multi (Svarta Fåret) samt restgarner i grått och blått.
Virknål: nr 4,5


Julklappar till familjen. Detta år har jag gjort julklappar av material som jag har hemma och inte köpt till något! Det tycker jag är bra jobbat. Och då julafton har varit kan jag visa julklapparna utan fara.

2 kommentarer:

  1. Jättefin ,även halsdukarna,förresten hur gick det hos örondr?Sj ska jag dit nä vecka,god fortsättning!kram=)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails