tisdag 29 december 2009

Vinna lite denna gång?

Så tjusiga mobilfodral i form av Lovikkavantar Sunna lottar ut! Det är bara så att man måste ju va me' i utlottningen!

Jag ska åka neråt igen med nattåget nu under denna natten. Den här julen blev lite tokig. Först blev mor förkyld, sen jag. Sen blev farmor magsjuk, sen pappa+ hans familj. Idag farfar. Så inte har jag sett så mycket av släkten denna jul! Jag o mor har kollat på film och inte så mycket annat! Känns lite snopet att åka hemöver. Men där väntar min kära karl, som man längtar efter så det är okej ändå. :D

1 kommentar:

  1. Ja det hade varit så roligt att få mönstret på motiven. Så man kan sätta katterna på en tröja eller halsduk etc.. :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails