måndag 15 februari 2010

Absolut Knapp

Nästa sak på listan är den här mössan i blått och svart. Dubbelstickad som synes. :) Har just "bytt färg" från blått till vitt på utsidan, det blev rätt häftigt! Allt enligt mönstret, som är mitt alldeles egna. Mössan känns som en barnlek efter fingervantarna, verkligen!

Jag försöker få till några småsaker till en kompis som får barn, ja, väldigt snart, och jag har inte hunnit gjort NÅT än. (Suck!) Så det är dax. Dessa två saker är prioritet just nu, så kommer andra saker efter det. Vinnar-mössan!

Var in på tygaffären idag och hittade massa knappar för 1 kr/st! Hur kan man då låta bli!!
Hjärte-knappar till små babytröjor, bland annat. Någon gång detta år ska jag göra en koftans-kofta, så då behöver man knappar också. Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails