måndag 1 februari 2010

Vinnare i tävlingen

Nu är det dax för att se vem som vinner i

Jättekul att så många har anmält sig i tävlingen och det har varit så spännande att se vad alla har för tankar om motiv på mössor! Både inspirerande och roligt! Det har varit kul att ha tävlingen.

Jag önskar att fler kunde vinna, men tyvärr tar det en bra stund att göra mössor på detta vis. Det går naturligtvis att beställa mössor, dock just nu har jag massor av mössor (mm) att göra nu, så avvakta gärna ett litet tag.

Nu till vinnare!

Jag har använt en slumpgenerator för att fastställa vem som vinner i denna tävling!
Så här har det sett ut:


Vinnare av en mössa med motiv:

Nummer 73: Mia Stickar.
Jättegrattis!



Andra och tredjepris/tröstpris
(en mindre sak):


Nummer 36: Heidi.
Nummer 59: Fairy.
Grattis till er!

Dessa priser kommer att bli något dubbelstickat med motiv men mindre än en mössa: exempelvis mobilfodral, handledsvärmare, korta halvvantar eller liknande. Exempel till vänster!

10 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna o kul att du fått beställningar ,de e verkligen fina dina mössor!!kram=)

    SvaraRadera
  2. Ingen vinst!? suck. Men grattis ni som vann! Jättefina mössor. Vilka gulliga små mobilfodral.

    SvaraRadera
  3. Grattis till alla vinnare :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaran.Tack för inlägget på min blogg.
    Kram Gina

    SvaraRadera
  5. Oj så glad jag blev! Så jättekul! Tack!

    SvaraRadera
  6. Hurra, jag vann tröstpris:)

    grattis till Mia och Fairy också!

    Vad jag har önskat mig? det lär ni får se så fort det är klart:)

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnarna! Synd att jag inte vann själv, hade verkligen velat ha en tax-mössa :)
    Men stort tack för tävlingen ändå!

    /F

    SvaraRadera
  8. Hej, vad roligt att vara en av vinnarna! Hade egentligen hoppats på mössan, visste precis hur den skulle se ut, nu gäller det att fundera istället. :) Jag tror jag vill ha antingen handledsvärmare eller halvvantar, men tänkte passa på att fråga hur långa halvvantarna är? Hur är det med mönster och färger? Ska jag välja något enkelt mönster och vilka färger jag vill ha? Hmm.. det blev mycket att fundera på :)
    Du kan maila mig på fairyblogg@gmail.com
    Ha det bra! kram Fairy

    SvaraRadera
  9. Stort grattis till vinnarna.

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails