måndag 8 februari 2010

En sjal mitt i vintern

Vad händer när man buntar ihop en massa restgarner i samma tjocklek och material, tittar på dem och drömmer sig bort... En sjal kommer till världen!
Tjocka blandgarn i olika rester (bl.a. detta), virknål nummer 7, häpp! Helt spontant.

Nu går jag runt i nya sjalen!

Var ute och gick häromdagen - solnedgången var fantastiskt fin. Röd-rosa strålar över den vackra snön.

Ett litet övergivet vinterbo. Jag såg en fågelholk och kom att tänka på alla tak som har rasat i landet senaste tiden. Denna har nästan lika mycket snö på taket som den är lång. Men den hänger stabilt kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails