tisdag 23 mars 2010

Garnpackning


Det slog mig ikväll att flytten närmar sig med stormsteg.
Och inte har jag packat nåt än. Men det ordnar sig alltid. Det är så tråkigt att ha alla garner nerpackade - om man får nåt kul infall under den tiden.

Då tänkte jag på bilden ovan!
Jag hade packat det mesta av mina garner i en gigantisk låda när jag skulle flytta några år sen. Jag tyckte det var så komiskt att min förra katt låg så skönt o sov på lådan där allt garn fanns. Om han visste vad som fanns däri! Eller kunde läsa - kolla på bilden så förstår man.

2 kommentarer:

  1. Det var säkert varmt mjukt å skönt att ligga på Garnlådan....
    Crisp blir väldigt behagligt när man stickat av det,men lite trögt att sticka med.

    SvaraRadera
  2. Hey babe, nar ar det ni flyttar nu igen? *minnet du vet* ha det bast! kramar!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails