onsdag 17 mars 2010

Hänt (Stick-)Extra

Hur många dagar tar det att fästa trådar på en fingervante?
Jo - ca 4 dagar. Gudars - ja - jag har nästa vante kvar att fästa.
Det är ju fantastiskt vad man kan bli less på att fästa trådar!

Och istället har jag gjort roligare saker:

En till dubbelstickad mössa - den som blev vinst i utlottningen jag hade förut. Jättekul att börja! Jag har jobbat på ett mönster och det är kul att se det växa fram.
Jag har gjort ett mönster med katter, bubblor och hjärtan. Samma sorters katter som i den lila-svarta mössan, men annorlunda mönster.

Med blixt blir färgerna ljusare än vad dem är. Det röda garnet är nämligen vinrött!

Det var dagens handarbets-skvaller från isparadiset!

2 kommentarer:

  1. Älgar ! snyggt som tusan blir det nog.................
    här är det slask väder,huvva ligen

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails