torsdag 24 juni 2010

Bakeri

Jag måste varna känsliga läsare:
detta inlägg handlar inte om handarbete!

Här har det blivit bullbak! Det ska bjudas på bullar och en massa annat gott på söndag när jag o min sambo har gemensamt födelsedagsfika. Jag fyller år idag, ett år visare, har jag hört. Som jag brukar säga - man har ett år på sig att vänja sig att man ska bli ett år äldre. Det året har visst gått fort denna gång!

Det var så kul att baka igen, det var ungefär 8 år sen jag bakade såhär sist. Sen var det inte lika kul när jag förstod att gluten inte var så bra för mig. Det blir inte samma sak att baka med glutenfritt. Men nu hade jag chans att baka med vanligt vetemjöl igen till alla gäster och herrn i huset.

1 kommentar:

  1. Mmmm...hembakta bullar och kall mjölk - det är oslagbart! Trevlig midsommar och grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails