tisdag 29 juni 2010

Helgen

Jag har suttit och skummat igenom alla nya inlägg på de bloggar jag följer, oj vad ni hunnit skriva mycket under midsommarhelgen! Själv har vi haft så fullt upp!

Midsommarfirande på landet. På midsommardan var det till att ordna till tre smörgåstårtor, kladdkaka och göra fint o snyggt o donar o fixa. Fina servisen kom fram.
Så söndag blev det gemensamt födelsedagsfika, folk började trilla in vid tolv och sen sista gästen kom runt 18. Så det blev smörgåstårtor, fika med bullar o kakor o kaffe/te och sen vanliga tårtor och kladdkaka för den som hellre ville ha det.
Inte nog med det, vi satte fram chips och gosaker på kvällen. Jättekul att det kom folk hela dan, förstås. Jag tror aldrig jag varit så mätt under en hel dag. Puh!

Har väl några bilder på nåt i helgen, ska ta och lägga in dem senare. Just nu har jag saker för mig och ärenden att göra!
Förresten fick jag en beställning på en till babyfilt i helgen, de är sköna och populära för de små barnen.
Toodiloo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails