tisdag 15 juni 2010

Hjälp med stickmönster

Jag skulle behöva hjälp med ett mönster jag inte förstår, som jag har tänkt sticka lite senare.
Ska först göra om mönstret en aning har jag tänkt. Men då vill jag ju förstå den först! Nån som är superbra mönster-läsare? Maila gärna till mig!

Håller annars på med 3-4 projekt som jag har påbörjade sen förut och som må bli klar snart! :)
Kommer lite uppdateringar om det nån dag! En del av det är lite småhemligt!

Så måste jag få bort flyttlådor så att jag kan börja SY! Gudars vad längesen det var och jag har beställningar att göra. Det är dax att ordna dem nu!

Och tack för alla fina kommentarer om min tröja, min nya favorittröja! Så härliga gulliga kommentarer man blir alldeles glad av!

1 kommentar:

  1. Jag e inget bra på det, men du kan kanske fråga Soili? Hon e ju en talang på att sticka, kanske e hon expert på att läsa mönster också? Hon har ju Soans Pysselblogg, det vet du nog. En tanke bara!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails