onsdag 16 februari 2011

Dubbelt upp!

Det var rätt längesen jag dubbelstickade sist, har ju haft lite andra stickningar för mig. Men nu har jag satt igång med en mössa! Kommer bli hur snyggt som helst! :-) Jag har saknat dubbelstickningen, känner jag! Åh vad roligt o spännande det är att både sticka dubbelt och se motivet växa fram. Det är som att måla en tavla nerifrån och upp. Hmm... det var kanske inte så vältänkt eller välformulerat, men hoppas ni förstår min bild!

Jag har massor med andra stickningar och sånt jag inte hunnit förtälja än, dagarna går en aning för fort kanske? Eller så prioriterar jag stickning framför datorn, så kan det va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails