söndag 27 mars 2011

En halv väska


Jag började för ett bra tag sedan att planera denna datorväska, massor med anteckningar och leta efter ett perfekt tyg med fåglar som skulle passa med min kunds tankar. Detta tyg stämde perfekt in och sen satte jag igång och sy.

Insidan
av datorväskan är nu gjord, med alla fickor och detaljer: datorficka, sladdfickor, små o stora fickor. Fickor på locket för sånt som man vill åt fort.
Nu är ju väskan inte riktigt klar än, för utsidan fattas än. Den ska vara stickad, så nu när jag vet alla cm och millimeter så ska jag fortsätta med den stickade delen.

Så skönt att ha sytt klart i alla fall, en milstolpe. Inte så mycket kvar!

1 kommentar:

  1. Åh så spännande att se hur den blir när du stickat "utsidan"....en nyfiken fråga vad är det för tyg?

    Tipsar också om att det är utlottning av garn hos mig....

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails