tisdag 16 oktober 2012

Första varven börjar NU


Ikväll ska jag börja på en ny virkning, kul va?
Det är så roligt att börja på nya handarbeten,
jag behöver förresten fler projekt-korgar!
Jag har så mycket på gång... 

Det här ska bli en babyfilt (beställning). Jag nämnde nåt om det förut, lite kryptiskt. Jag ska alltså använda garnet Molly, i färgerna: svart, vitt, lila, cerise, rosa, mellanblå och ljusblå. Massor med färger till färgglada människor. Det är nämligen på detta viset, de som ska ha filten såg en babyfilt i mitt galleri och tyckte "den där vill vi ha!" Det fixar jag.


Alltså den här filten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails