fredag 12 oktober 2012

Roliga nyheter!

Jag får ibland erbjudanden från olika ställen. Det är jätteroligt! Ibland så kan jag inte, om det är att stå och sälja på marknad. Jag har inte den tiden att tillverka tillräckligt många saker, när jag har andra prioriteringar som beställningar bland annat. 

Nu har jag fått två nya erbjudanden som jag har faktiskt har hoppat på.
  1. Modebloggar.info har frågat om jag vill finnas med i deras lista. Det känns som ett erkännande att jag gör saker som kan kallas för mode! Det är riktigt häftigt och numera finns jag hos dem. De jobbar primärt med google-trafik.
  2. HandgjordaSaker.se har hittat min hemsida och tycker jag har 'fantastiska produkter'. De ville gärna att jag startade en butik hos dem och det känns som en seriös hemsida med många butiker. Så nu mera så finns jag även hos dem! Jag har inget till salu riktigt än, men det kommer snart.


1 kommentar:

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails