tisdag 13 november 2012

Babymössor i webbutiken

För några veckor sedan gjorde jag en bunt med babymössor till min webbutik, jag ska väl fortsätta lite så småningom men detta är vad jag har i webbutiken nu. 


En ljusgrå stickad mössa i 50% alpacka, 40% merino ull, 10% donegal.


En virkad jättemjuk mössa i Alpacka. Naturvit med grön kant.

 En supermjuk stickad mössa i Alpacka. Det var helt underbart att sticka i det här nya och supermjuka alpacka-garnet. Riktigt häftigt. Garnet heter Rustic från Hjertegarn, rekommenderas varmt!

 Fluffig babymössa med öronlappar. Jättemjuk!
Naturfärgad med brun/beige kant.
I ull.
En virkad mössa i grönt och mörklila. Lite annorlunda färgkombination men det blev snyggt! Det är egentligen klarare färger än bilden visar. Jag har virkat i mönster.
Det är akryl, så det passar bra på vår/sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails