fredag 12 februari 2016

Stickat på G

Jag har två jätteroliga stickningar på gång just nu!

Min tunika med garn (Ulrika) och mönster från Svarta Fåret. Har inte ändrat så mycket, bara lite högre mudd. Jag har nu 5 cm kvar till ärmhål! Det tar sig!

Sen har jag en Glittertind (barntröja) på gång, lite sådär plötsligt. Det är jätteroligt och mönstret är väldigt välskrivet och gratis dessutom (på Ravelry), ett mönster av Dödergök. Ville ha nåt lämpligt att sticka av mitt fina ljusgröna Royal Alpakka.
Det här med att fota barn som inte vill stå stilla är ett helt projekt i sig, alltså, men det syns i alla fall på bilden att den passar!

PS: Jag har gjort ett försök att gå med i Instagram, trots att jag inte är nån community-människa. Men jag har sett att instagram har mer fokus på bilder så hittills har det funkat bra! Så följ mig gärna där också: designkatrina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails