tisdag 20 september 2016

Teststickare

Jag kommer om några veckor att behöva nån teststickare till en urgullig stickning till barn 0-4 år. Garnet heter Pillipi Alpakka från Rauma och kommer om ett tag kunna köpas från Garntua som kommer ta in detta igen för mitt mönsters skull.

Det är en snabb stickning som kan stickas på en-två kvällar. En perfekt present till nyfödda babyn, till exempel. Mer avslöjar jag inte!

Intresserad? Maila, kommentera, instagramma (designkatrina), vad du vill. Kolla mailadress på Kontakt-sidan.

2 kommentarer:

  1. Det är i sådana här ögonblick som jag med beklagan ser att alla som har barn runt omkring mig har större barn än så:)

    Men det låter som en rolig stickning ändå:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Avsolut lika roligt nu efter en hel massa genomgång och sticka alla storlekar i de olika alternativen. Snart ska det bli fotografering!

      Radera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails