tisdag 8 november 2016

Redan en ny vecka!

Dagarna går fort nu. Snön har kommit och det är snart dags för 3-års kalas. Jag sitter o söker jobb samtidigt som jag pysslar med stickmönster och stickar till ett av dem. Det betyder också att jag inte har så mycket att visa här i bloggen. Men snart blir det mycket att visa istället!

Jag har letat efter bambustickor till mössan Tiima - som jag inte hinner sticka på just nu. Det får bli lite senare. Tillslut hittade jag de stickor jag behöver hos Garnaffären.se. Nu blir det intressant att se om det fungerar bättre att sticka med dessa stickor till det silkiga garnet!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det låter jättespännande att du ägnar dig åt att designa nya mönster. Jag ser verkligen fram emot att få se några av på den blog framöver!

    Och jag håller tummarna för att du hittar ett jobb du trivs med!!

    Stickor finns i så många material nuförtiden, som tur är! För det gör det lättare att hitta stickor som passar det till garn man stickar i!

    självklart är det en smaksak vilka stickor man föredrar... men det är ingen nackdel att bredda sin erfarenhet när det gäller att sticka med stickor i olika material:) Jag håller tummarna för att det funkar bra för dig att sticka med halkigt garn på bambustickorna:)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails