måndag 13 februari 2017

Ett monster!

Jag har virkat ett toarullsslukande monster! Det är ju vad det ser ut som, fast kanske en charmig sån. 



Har länge tänkt hur man ska lösa det här med en toarullshållare plus nån extra rulle. Innan vi hittat nåt permanent så kan man virka nåt.

Med tjockt nystan och virknål nr 8 så går det himla fort. Allt material har jag hittat hemma. Garnet är ett gammalt bomulls/blandgarn från Drops: ICE. Det köpte jag för många år sen. Sen några stora knappar och en bit av ett fotoskrivarpapper inuti.

Monstret är klart på ett kick!
(Och kanske kan det ge lite ytterligare inspiration för en permanent lösning.)

1 kommentar:

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails