fredag 13 december 2019

Mysteriestickning över jul och nyår

I höstas fick jag frågan om jag ville göra årets mysteriestickning för Sticka föreningen. Jag kände mig ärad att få ta del av denna tradition! Mysteriestickningen kan alla medlemmar i föreningen delta i. Är man inte medlem så kan man bli det. 


Garntips: Sterk, Du Store Alpakka

Idag har vi publicerat förberedelser till mysteriet, logga in och följ länken till mysteriet


Mysteriet kör igång om en vecka, man kan med fördel kolla i sin stash efter lämpligt garn.

Länka gärna din stickning med mysteriets mönstersida på Ravelry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails