fredag 20 december 2019

Mysteriet har startat



Med en bild på vårt juliga köksbord hoppas jag att alla får lite ledigt över jul och önskar en god jul! 

Visst är den virkade duken vacker? Den har svärmor virkat till mig! Passar så bra på bordet. Fantastiskt kul med handgjort som alltid.



Stickprov inför mysteriet

Jag vill också påminna om att mysteriet hos Sticka föreningen startar idag! Jag kommer hänga med och sticka och dela mysterieupplevelsen med alla som stickar den. Jag visste att om jag fick garn över från koftan med luvan jag stickade under hösten, då ville jag använda det till mysteriet och sticka med er!

  Här finner du mysteriet (obs - logga in)!
Här finns Ravelry-sidan om man vill länka sitt projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails