lördag 22 augusti 2009

Vi firar min hemsida med en utlottning!

Idag är en dag att fira!


Äntligen har jag gjort en relativt ordentlig hemsida till min domän DesignKatrina.se, i den förmåga som jag kan bygga hemsida i hemsidesprogram.
Sen inväntar jag lite hjälp från en kompis som är bra på att bygga hemsidor, men han får ta den tid det tar med allt annat i livet som ska hinnas med.



Jag är glad att jag faktiskt har lyckats åstadkomma
nånting i stil med hemsida, och detta ska firas!
Jajamen, det är dax för en utlottning!




Vinsten är ett sytt kuddfodral
i valfri utformning,

och jag kommer dra 2 - 3 vinnare beroende på antalet deltagare!




Vill du vara med? Gör då såhär:
  • Kommentera i detta inlägg med namn och kontaktinformation. Gärna vad du skulle vilja ha för kudde. Färg, form, tyg, storlek, osv.
  • Du behöver inte ha en egen blogg/hemsida, men har du det får du gärna blogga/skriva om denna utlottning och länka hit så får du dubbla vinstchanser! Kom då ihåg att lämna en till kommentar till detta inlägg.

Utlottningen pågår fram till den 30:e september kl 24:00,
lite mer än en månad från idag! (För att jag måste bli klar med beställningar först.)
Dagen efter drar jag en vinnare.



Angående vinsten:
  • Ett valfritt tyg av det jag har hemma, jag ska försöka ta kort på tygen. Ett tips är serietidningstyget som finns i den rosa laptopväskan eller det svarta fina tyget på i det här inlägget. Jag tänker ändå sy kuddfodral av dessa tyger någongång.
  • Kuddfodralet syr jag i valfri storlek, max 50*50 cm.

Lycka till!

24 kommentarer:

  1. Kul med ett nytt ansikte på stickcaféerna. Vi hann inte prata då jag var tvugen att gå. Jag skulle gärna vilja ha en serietidningskudde (i det svart, vita tyget). Avlång om det går att få.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar dina väskor. Fräna och unika!
    Jag skulle naturligtvis bli jätteglad för ett kuddfodral i serietidningstyget.

    SvaraRadera
  3. Jaha, tills vidare säger jag nog serietidningstyget, men om det kommer fler bilder på tyger kan jag kanske få ändra mig? Vill hur som helst ha en stor och härlig kudde! IKEA har en innerkudde som är 60*40, men om det är för stort tar jag gärna en 50*50.

    Och så länkar jag i min tävlingsblogg. Mer konkurrens men god karma:

    http://evamar.blogg.se/2009/august/kuddfodral-30-september.html

    SvaraRadera
  4. Hoppsan, jag vill ha dom kuddarna som är i tävlingsbilden!!! Jättefina!! = )

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  6. Hej! Oj så fina kuddar! Jag är självklart med och tävlar även jag! Vill gärna ha en ny kudde som matchar mina nya brun/turkosa/limegröna gardiner! modell och strl spelar ingen roll alls! Bara roligt med lite överaskningar!

    Håller tummarna hårt! länken kommer i nedanstående inlägg!
    Kram Malin (mr22ga@hotmail.com)

    SvaraRadera
  7. ..som sagt..här kommer den utlovade länken: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/kuddfodral-1.html

    Ha det bra!
    Kram Malin (mr22ga@hotmail.com)

    SvaraRadera
  8. Jag vill absolut vara med och tävla. Jättefin tävling verkligen!

    Jag har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavling-kuddfodral-1.html

    Om jag vinner så vill jag gärna ha kuddfodralen i serietidningstyget. Jättefint!

    Hoppas på tur! ♥

    SvaraRadera
  9. Jag vill absolut vara med, vinner jag vill jag ha något som passar till min nyfödda dotters rum gärna i knallrosa elr lila :)

    Har länkat:

    http://mouziee.blogg.se/tavlingar/2009/august/vinn-kuddfodral-avslutas-309.html

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar jag med! =)

    SvaraRadera
  11. jag är gärna med. skulle vilja ha nått i beige (de på bilden är supersnygga!) stl 45cm blir lagom...

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  12. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/august/kuddfodral.html

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  13. Jättefin hemsida du har gjort!Om jag vinner vill jag ha med serietidningstyget iaf av dom som fanns uppe nu. Strl vet jag inte än =)

    SvaraRadera
  14. Och jag har länkat från min tävlingsblogg: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/august/kuddfodral.html

    SvaraRadera
  15. Klart man vill vara med !
    Både serietidnings tyget och det svarta passar hos mej,så om jag har turen på min sida får du överraska mej !
    Återkommer med länkningen.

    Ha det gott !

    SvaraRadera
  16. Här kommer länken till min blogg
    där jag skrivit om din tävling .

    http://urmoderns.blogg.se/?tmp=25140947

    Hälsningar från ett vackert Jämtland !

    SvaraRadera
  17. Åh vilken kul tävling! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag vilja ha serietidningstyget! Vet inte riktigt vilken storlek på kudden än som jag vill ha men en stor, avlång kudde iaf! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-ett-sytt-kuddfodral-i-valfri-utformning.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  18. Vi provar väll lyckan en gång till å hoppas på tur igen. Kommer att länka dig till min blogg.

    Det svarta tyget blandat med serietyget skull nog bli väldans läckert. Nu om man vinner kommer den att få en plats i soffhörnan. Så storlek och form får du av göra om turen är på min sida.

    Så nu är det tummar å tår som gäller
    Kram på dig

    SvaraRadera
  19. hej. jag håller med dig. serietidningstyget var jättefräckt. så det skulle jag vilja vinna. gärna i storlek 19x53 om det går..?
    / martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag vill jättegärna ha en kudde, format spelar ingen roll. Önskekudden skulle vara en ljusgrön-mörkröd, gärna med fiskar på. Eller drakar förstås.

    SvaraRadera
  21. Vilka fina saker du gör, jag är väldigt sugen på en stor 50x50 kudde i svart. Skulle vara perfekt att gosa med framför tvn.
    Jättekul att hitta denna sida och jag kommer gärna tillbaka hit igen.
    Marina
    mirans57g@yahoo.se

    SvaraRadera
  22. http://teslin.blogg.se/2009/september/tavling-21.html

    Jag skulle vilja ha i serieteknade tyget =)

    mail. bruno_merroll@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Vad kul Har missat det ju men nu vill jag vara med !!Jag gillad de gröna ,så gärna ett sådant om man skulle få tur!!hehe..Länkar med bild,annars når du mej på
    poccahontas_69@hotmail.com..
    Toodeloo!!

    SvaraRadera
  24. Jag vill vara med och tävla båda är jätte fina mvh Maria

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails