lördag 21 februari 2009

Hobbyhörnan

Nu är alla hobbyprylar uppackade! Så här blev det.

  • Garnet hamnade i byrån på bilden. Allt fick inte plats, men nästan allt.
  • Tygen la jag i en annan byrå, det blev lite mer än halva den byrån med tyg. Därtill projekt och ett gäng block med projektkladd.
  • Alla tillbehör organiserade jag i de små lådorna jag satte ovanpå byrån.
  • Symaskinen vet jag inte riktigt var jag ska ställa just nu, bredvid byrån kanske. Så har jag ett bord alldeles bredvid att sy på och där jag kan planera projekten.

Jag är nöjd!

Garner o mer garner.


Band, tråd, paljetter, pärlor, nålar, osv.


Handtag (till väskor) och stickor.

3 kommentarer:

  1. Så fint det blev!! Jag skulle behöva 5 st såna byråer...för att bara rymma mitt egna garnförråd...sen har jag ju ett tygförråd oxå...som just nu upptar en dubbelgarderob i källaren. Jag köper på mig fina tygstycken, på Loppis osv...som sen kan bli något fyndigt i framtiden =))

    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev!! Jag skulle behöva 5 st såna byråer...för att bara rymma mitt egna garnförråd...sen har jag ju ett tygförråd oxå...som just nu upptar en dubbelgarderob i källaren. Jag köper på mig fina tygstycken, på Loppis osv...som sen kan bli något fyndigt i framtiden =))

    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. det blev ju bra,visst är det trevligt när det är lite organiserat. mitt garnföråd måste sorteras märkte jag i går...jag höll på att få ett "sykbryt"
    när jag letade efter ett garn....

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails