torsdag 19 februari 2009

Stickprov: Space Invaders


Jag har en beställning på en "Space Invaders" (ett gammalt spel) mössa så inför denna så må jag ju prova mina mönster och se hur det blir. Alltså är detta bara ett stick-prov! Alla figurerna ser bra ut, tycker jag. Jag ska inte ha svart och rosa sen, jag bara provar i det för jag råkade ha det i restgarn.

Så nu är det lite mer dubbelstickning på gång! Det är kul att få lite nya idéer på beställningar, motiv jag inte har provat på. Nya utmaningar.

Vill du se mer dubbelstickat? Kolla här!
Vill du se mer tv/datorspelsmotiv? Kolla här!
Vill du se mer motiv? Kolla här!

2 kommentarer:

  1. Guuud va läckert!! Jag älskar färgkombinationen...även om det inte är tänkt att vara rosa/svart sen...men jag gillar det!

    Ha de gott!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. snyggt !
    dina gröna kuddar m sv. band blev
    jättefina....hoppas du trivs i nya lght.

    trevlig Helg !

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails