söndag 18 oktober 2009

Börja Virka

Jag vill lära mig att virka "på riktigt".
Visst jag vet ungefär hur man gör men det har inte varit så intressant att lära mig mer än luftmaskor och hur man virkar fram och åter i en ojämn rad. Det har inte fallit mig i smaken.
...Tyckte jag för ett antal år sedan.

Det lite skillnad på Nu och . Stickat har jag "alltid" gjort. Och insett att andra vill ha det jag stickar har hänt senaste ca 5 åren. Så det är klart att hobbyn har utvecklats massor på de åren. Alltså förändras referenspunkterna och värderingarna man har.

Därför tror jag det är dags att börja lära mig att virka.

5 kommentarer:

  1. Ja klart du ska göra det !! Asskoj ju !! Kram=)

    SvaraRadera
  2. hallå där här sitter jag och snokar runt bland folks bloggar en kul ovana jag har eftersom det tar för mycket av min tid :) hoppas du får en super mysig dag ! behöver du ett gapskratt ? japp då finner du mig och mina knasiga skämt och bilder i min blogg :) ha det bäst

    SvaraRadera
  3. Jag vill också kunna virka "på riktigt"... Skulle vara skojigt ju!

    Hur har det förresten gått med jobbet du sökte här uppe? *nyfiken* ;)

    SvaraRadera
  4. klart att du ska göra det.........

    ha dé!

    SvaraRadera
  5. Tack snälla du för kuddfodralet o garnet. Passade perfekt i min gamla soffa. bild kommer,ska lägga in den på den stationära datorn först.
    Om du åker hem över julen och det blir tillfälle vore det roligt att träffas Live oxå !
    Kram från Jämtland !

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails