torsdag 8 oktober 2009

Nytt: Gästbok på hemsidan

Jag har nu även en gästbok på min hemsida. Så man kan lämna en rad både i gästboken, på denna blogg och på min sida om väskorna!

Jag har egentligen inte presenterat min sida om väskorna, så det är väl bäst att jag gör det med.
Jag skapade en blogg via min hemsideportal för att visa upp väskorna jag har skapat.
Detta dels för att få lite bättre sökresultat på nätet, och dels för att hålla alla väskor samlade på ett ställe och berätta historien bakom väskorna!
Hur det kom sig och så vidare.

Så numera kommer jag att presentera mina stickade och sydda väskor både här och på väskbloggen!

Det dyker upp mera & nya saker på hemsidan hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails