måndag 11 januari 2010

2009

Jag har sett att några har bloggat en årsberättelse för 2009.
Jag tänkte också göra det, men på mitt sätt!

År 2009 färdiga skapelser:

Kuddar: 22
Bubbelstickade mössor: 7
Enkelstickade mössor: 7
Väskor: 6
Filtar: 5
Kepsar: 5
Sjalar: 3
Halsdukar: 3
Sockar/strumpor par: 3
Fingervantar par: 2
Tumvantar par: 2
Halskragar: 2
Tröjor: 2
Tygtavlor: 2
Pulsvärmare: 2
Halvvantar par: 2
Hjärtan: 1
Tomteluvor: 1
Fuskpolo: 1
Tofflor par: 1
Grytlapp: 1
Hängande prylförvaring: 1
IPOD-fodral: 1
Armvärmare par: 1

Kuddarna tog hem storslam med hela 22 st!
Därefter kom mössor, väskor och filtar!


Antal ofärdiga skapelser: 3
Den gigantiska filten, en mönsterstickad halsduk i mohair, en stickad väska.

Den saken jag är mest nöjd med under 2009:
Den orange-svarta stickade väskan.

Inför 2010:
Jag har en känsla av att flera mössor kommer att bli gjorda! :)
Fler väskor än ifjol får jag hoppas!
Jag ska även göra klart de tre projekt som bara ligger och skräpar! Fy på mig! :)

2 kommentarer:

  1. Ja, riktigt lika många kuddar kanske det inte blir i år :-)

    SvaraRadera
  2. Hur hinner du???? Fast det är klart, skulle jag skriva ner det jag gjort blev det nog ganska mycket det med.....

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails