fredag 8 januari 2010

Mitt i vintern

Jag blev utmanad på snöbollskrig av Eva!
Man ska utmana tre stycken, så det är väl bäst att jag gör det!

Knit-a-Little, vars hemby ligger nära min hemby! Världen är liten.
E-Zignz, ännu en Norrlänning som liksom jag bor i Östergötland.
PIXI, en tatuerad pysslare precis som jag. :)


Förresten - är det redan fredag!? Veckan har gått fort fast jag inte har så mycket jobb på dagarna. Väntar med spänning på a-kassans besked...

Oh förresten är detta mitt 200-ade inlägg. För den som tycker det är intressant.

2 kommentarer:

  1. ojoj,det låter "farligt"haha får väl va med på det då fast jag fattar inte vad man ska göra,hehe,e det basra att utmana 3 st pers.?kram kram

    SvaraRadera
  2. Det var en spektakulär utmaning.
    Ha en trevlig kväll Gina

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails