tisdag 26 januari 2010

Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse från PIXI, Ginas stickblogg och Katten i garnet, tack så mycket alla!
Jättekul att få sånt här!


Med detta ska jag:

Kopiera utmärkelsen till min blogg.
Länka till personen/personerna som gett mig utmärkelsen.
Berätta sju intressanta saker om mig själv.
Välj sju andra bloggar att ge utmärkelsen till och länka till deras bloggar.
Lämna en kommentar hos dessa sju i deras bloggar att de fått utmärkelsen.


Sju saker om mig själv
  1. Jag spelade teater i hela min uppväxt, samt under i mitt gymnasieprogram (för "längesen" nu).
  2. Jag ska bli sambo (och därmed Norrköpings-bo) med min pojkvän om ca 3 månader! :-D Överlycklig!
  3. Jag samlar på drakar, olika sorters muggar och pepparkaksmått. Vad sägs om en Tigger- eller dalahäst-kaka?
  4. Jag har en dröm om en egen garnbutik någon gång i mitt liv.
  5. Jag har frukt (och viss grönsaks) allergi.
  6. Jag har 6 syskon (hel- halv- och bonussyskon) som bor uppe i Norrland men bara uppvuxen med en av dem.
  7. Älskar tecknat, Madagascar är en av mina favoritfilmer!

Sju bloggare

Marias pyssliga sida
Garnhumlan
E-Zignz
Jenny (min pyssliga släkting)
Knit-a-Little
Kattching
Kaja & lilla Krax

Samtliga sju bloggar tycker jag mycket om att läsa. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails