tisdag 19 januari 2010

Stickväska


Kom ni ihåg dukarna jag hittade på second hand?
"Tadaa": dukarna förvandlades till en stick-väska!

De var sådär härligt uttänjda och sneda på sina ställen. Men det gör väl inget, det är bara att anpassa sig till det och göra det relativt rakt och fint. Inte så noga egentligen.
Bilden jag hade framför mig var en "påse" med de orange ränderna vågräta, och lite av den röda duken till handtag. Jag är jättenöjd! Redan i användning som synes!

Symaskinen tyckte dock inte om att sy i väv, jag fick inte maskinen att tycka det var okej heller. Trots allt är det en gammal maskin. Men det duger till mig!

Detta gjorde jag när jag kände för att sy nåt enkelt, en paus emellan väskan jag håller på att tillverka.

2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Är det så jag ska göra av en del av alla ärvda dukar. Tack för tipset!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails