tisdag 10 augusti 2010

I'm in heaven



Jag var in till Panduro som har öppnat här i Norrköping för första gången häromdan. Massa rea, oj vad jag hittade saker! Både sånt på rean och inte.
Dessutom har jag fått en överraskning på posten, det var tydligen min kära mor som hittade en trevlig bok till mig. Virkskolan, låter ju pedagogiskt och bra. Efter att ha kollat i boken så tycker jag att den verkar väldigt bra!
Så var det lite karbinhakar (man vet aldrig när det behövs) och smått och gott. 70% rabatt på dessa garner! Fantastiskt.
Det bästa var påsen med diverse knappar - himmelriket! Tänkte visa upp några roliga knappar.


Jag vräkte ut allt på bordet och delade upp det. En del knappar var det några få av, medan andra var jättemånga! Så nu har jag så det räcker när jag behöver nån knapp eller så.

Jag får så många roliga idéer vad jag ska göra med knapparna, vilket garn som passar till vilka knappar osv. Kanske jag ska göra en till kofta nu då? Massa idéer snurrar runt!

Intressanta knappar (vad gör man med såna knappar?), fint kort.

Det var en härlig kväll jag satt med mina fina knappar. Kom på att nu "måste" jag ju skaffa små förvaringsfack till dem så jag kan dela in dem i såna istället för små påsar. Men det blir projekt för en annan gång, har man grejer måste man ha bra förvaring! Det är min melodi.

Tack för alla fina kommentarer! Jättekul att läsa dem!

11 kommentarer:

  1. Vilka härliga knappar, en riktig gottepåse du fick tag på där!

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut!
    Mycket bra bok, använder den ofta som uppslagsbok över tekniker och liknande. :)

    SvaraRadera
  3. Vad livet är härligt när det fyndas och att få presenter!
    Finns inget ljuvligare än att låta fingrarna leka med alla knapparna som är ursnygga!

    SvaraRadera
  4. Det e kul med knappar, de sätter igång inspirationen! Vet du, kolla på typ biltema, de har såna förvaringsgrejor med små fack, du vet såna som egentligen e till för skruvar o muttrar. Det e ju perfekt till knappar!

    SvaraRadera
  5. Köpte du knappåsen på Panduro? Hittade en för ett par år sedan, men nu har jag inte sett nån' på länge. De har kanske olika på olika affärer...

    SvaraRadera
  6. Knapper er gøy! Så fint at du fikk tak i garn på tilbud også:)

    SvaraRadera
  7. Söta knappar du har! Jag har en hög med knappar hemma med men inte så söta tyvärr. Kanske något att sätta på mina kort jag gör.

    SvaraRadera
  8. Pandoros knapppåsar finns här: http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=024953

    SvaraRadera
  9. Jag har också den där boken. Och den har varit användbar.

    Kolla gärna in min blogg om du har lust.

    SvaraRadera
  10. Oh, så tjusiga knappar! Jättefina! Ja det sätter igång fantasin och man får lite skaparlust, eller hur?! Ha det gott!

    SvaraRadera
  11. Tack för alla fina kommentarer! :) Ja det är så underbart att drömma sig bort och tänka på alla roliga saker man kan göra!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails