torsdag 23 juni 2011

Bråda dagar!

Till min saknad får min dagliga stickning stå över ett kast,  när det är annat som ska göras.
Veckan går fort fram, kvällarna e fulla med diverse saker. Bull-bak, matshopping och allt möjligt. Det är mycket att göra, för det är en väldigt speciell dag på imorgon!
Då slår vi på stort, för då fyller jag 30!

Vill önska alla en Glad Midsommar!
Vi hörs under helgen (troligtvis).

PS.Vill bara påpeka att jag är glad att jag fått några deltagare i min tävling, jag vet att det kan kännas som en svår utmaning.

5 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen!!! Häftigt att ha samma dag som midsommarafton,min son fyller oxå imorgon. Hoppas att solen kommer och förgyller dagen. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis till dig i förskott!! Hoppas du får en underbar födelsedag och midsommar!! kram på dig =)

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis på födelsedagen!
    Har just läst den trevliga artikeln om dig i dagens NT. Plötsligt slår det mig att du har kommenterat på min blogg och att jag är skyldig ett svar. Du frågade om det finns något stickcafé i Norrköping. Jo, måndagar och torsdagar träffas vi på Café Vetekornet kl 13.00-17.00. Nu är där semesterstängt och då träffas vi i Gubbens Trädgård, givetvis om vädret tillåter. Förstår att det kan vara svårt för dig att delta eftersom du arbetar, men kanske det passar någon gång. Kommer givetvis att titta in på din blogg i fortsättningen.
    Ha en jättefin födelsedag!
    Metta

    SvaraRadera
  4. Hej igen!
    Du får ursäkta en virrig "tant", men visst vet jag att du är följare på min blogg, men blev så ivrig att kommentera när jag läst artikeln att jag glömde det i hastigheten.
    Passar också på att önska dig
    EN TREVLIG MIDSOMMAR!
    Kram Metta

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails