lördag 25 juni 2011

Den lilla artikeln

Jag hade en liten överraskning gårdagen till ära -  jag berättade det knappt för någon. Det är kul att överraska. En liten artikel i tidningen (nt) med anledning av 30-års dagen - trodde jag. 

När vi öppnade tidningen igår fick vi en mindre chock - en 2 sidors artikel och flera bilder! Oj! Det hade jag inte väntat mig. Mor försöker hämta sig än, tror jag. Sambon tyckte det va jätteskoj och jag... ja... jag vet inte vad jag ska säga.
Jag har haft en jättefin födelsedag med middag, det var jättekul! Vi hade ordnat massor med mat o fika, ska man slå på stort så ska man. Tack alla ni som kom!
Jag har ju såklart inte hunnit med stickningen nu några dagar, ja vad gör det! Det kommer fler dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails