tisdag 1 maj 2012

Mera virkat


Jag virkar och virkar o virkar sommarhattar. 
Jag ska ha många att välja mellan, tänkte jag ju!
Här började jag på en till hatt av de garner som blev över. 5 färger, det blir snyggt. Hittade hur man ska göra just den här snurren i början i min fina virk-bok som jag knappt släpper ifrån mig.
Den är i princip klar, ska fästa trådar. Efter denna har jag även gjort en ljusgrön hatt av bambugarn. Ja, jag har massor att visa, någon dag framöver! Man ska ju ta kort på allt också.

Långhelgen har gått fort, vi har varit på IKEA-shopping och möblerat om och donat. Man får passa på när man har några dar extra. Snart är det helg igen, det går bra fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails