torsdag 31 maj 2012

Några stygn senare


Det är så roligt att sy! Väskan är på gång, som ni ser av det lilla på bilden.
Vill ju inte visa för mycket förstås.

Passpoalbanden i sidorna är gjord av bandet jag visade förra veckan. Det blir hur snyggt som helst och precis som jag tänkt mig.
Det kommer ta ett tag till, det tar alltid tid att göra den här sortens väskor. Jag ska sy en hel del för hand. Den här väskan kommer bli jättesnygg. Så skönt att få till den äntligen.


Tidigare inlägg om väskan:
Börjat sy - maj 2012
Sticka klart den - mars 2012
Flätor - januari 2012
Påbörjad stickning - december 2011
Garnet hemkommet  - oktober 2011
Funkar detta garn? - oktober 2011
Inte som jag tänkte - oktober 2011


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails