måndag 14 maj 2012

Vardagen

Dagarna försvinner för mig, vad är det som händer? Har nån gått och skruvat upp tiden? Helgen har gått fort, men snart blir det långhelg igen!
Jag stickar på min tröja och jag är redan på ärmarna, inte tagit något kort än. Stickar efter eget huvud, som vanligt, och antecknar allt i mitt anteckningsblock. Ja nästan allt i alla fall.

Så har jag lite annat att visa, som var en beställning och de vill jag inte visa förrän jag har skickat iväg det. Och ivägskickat blev det förra veckan, så det kommer bilder nån dag på massa fina saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails