lördag 8 november 2014

Bland leksaker och barnmat

Man får nån minut här o där som man kan sticka lite. Sticka nåt okomplicerat där man slipper tänka så mycket. Där det inte gör nåt att sluta mitt i varvet!

Jag har börjat sticka dominorutor, det är vad jag känner för just precis nu! Jag fick en kort beskrivning när jag var på stick-café tidigare i höst. 
Nångång köpte jag ett melerat färgglatt garn på tradera, jag såg en filt framför mig till vårat lilla busfrö! Passar perfekt att göra dominorutor av detta. Förhoppningsvis blir det en bra mysa-filt till soffan om jag inte blir less efter ett tag. :-) En sån där filt där en liten kan titta o peka på de olika färgerna.  Det känns som en bra början.

Jag har gått ifrån syntet-garner mer och mer. Men det flyter på bra, garnet heter Himalaya. Det är antibakteriellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails