lördag 22 november 2014

En vanlig dag

Häromdan gick jag in i garnbutiken för att leta efter ett garn. Naturligtvis så fanns inte det jag skulle ha, det var dumt för jag behöver verkligen det. Vi hade ju gått världens omväg så att lillan ska kunna sova i vagnen o va utvilad när vi kom fram. Det var jätteskönt att ta en långpromenad, tyckte nog lillan också.
Väl i butiken hittade jag däremot ett annat skojigt garn. Ett fint lila garn som kan bli en liten tröja eller nåt. Det är så lätt att ha med nåt hem!

Det garnet jag behöver hittade jag på nätet istället. Det var bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails