måndag 21 december 2015

Nästan klar sjal

Med stickor nr 12 så går det snabbt - även för en småbarnsförälder. Jag har stickat klart sjalen nu och det är den första sjal jag stickat klart. (Jag har virkat nån förut.) Mönstret är enkelt och bra. Ja men det här var inte så farligt! Jag är dock inte helt klar, jag ska fransa till den också. Det ser helt klart ut som sjalen behöver fransar!
Ännu ett garn från garnlådorna som försvinner o skapar utrymme för nåt annat garn som inte riktigt får plats. Det är alltid trevligt!

Det har börjat en mysteriestickning hos Sticka! som jag är lite sugen att börja. Men jag kommer inte ha en chans att hänga med i tempot! Så jag får vänta lite o kolla in det färdiga mönstret sen.

Vi har nog att göra ändå såhär dagarna före jul. Vi har satt upp lite julpynt i helgen som var och man märker att julen närmar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails