torsdag 26 november 2009

Återanvända


Idag hade jag ärenden på stan. Bl.a. skulle jag kolla på en second hand butik om de hade dragkedjor. De hade de inte, jag fick gå till tygaffären sen och köpa till "vanligt pris"... (Jag försöker alltid hålla nere kostnad för beställningar.) Och den vanliga turen till garnbutiken. Men i alla fall. Men jag hittade dessa istället där.
15 kr för två dukar.

Åh nej jag ska inte använda dem som dukar. Jag ska klippa och sy! Jag såg det framför mig på affären. 15 kr dukar kommer att bli något nytt, ja, återanvändning i högsta grad!

Ska förtälja en annan dag om vad jag har gjort denna veckan förutom att ha ont av den numera icke-existerande visdomstanden. Förstår inte varför smärtan inte går över. Smärt-känslig antar jag.

2 kommentarer:

  1. det är klimatsmart att återvinna !!!!

    det brukar ju bli lite ont av att dra visdomständer,men du får säga som min älste son brukar säga:allt som inte dödar härdar......'

    Ditt paket blir skickat efter helgen. så får vi göra upp oxå !

    Hoppas du mår bättre i dag!

    SvaraRadera
  2. Ska bli jul att se vad du gör av dukarna. Apropå dragkedjor, jag har en hel del - hur långa behöver du?

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails