tisdag 3 november 2009

I snigelfart


Jag har inte kommit jättelångt på min Bolero sen sist, men är nästan klar med armarna faktiskt.
Försökte ta en bra bild men idag ville inte kameran nånting alls, knappt knäppa kort. Så jag får vara glad för det lilla.
Det är faktiskt inte så långt kvar nu, lite på armarna, sen kanter och krage. Hejja hejja!

Jag har förvisso gjort en massa annat som jag inte tänker visa just nu, så tiden med tröjan har inte blivit så mycket. Tänk vad impulsiv man är när man kommer på något nytt man vill göra! Jag är jättebra på att starta projekt, och faktiskt bra på att avsluta dem med. Jag har några projekt på is, men de tänkte jag ta upp efter jul igen.

Ser så fram emot att få färdig boleron!

1 kommentar:

  1. Känner igen det där maed att starta projekt... Fick ta mig i kragen igår och börja avsluta alla UFO:n som ligger.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails