torsdag 19 november 2009

Tävla om garn

Man kan vinna väldigt snyggt garn hos Anna som firar 10 000 besökare!

Jag har sett att det drar ihop sig nästa år för en sådan utlottning hos mig: jag är nämligen uppe i över 8000 besökare sedan jag satte in ett räkneverk den 1 feb 2009.
Det är riktigt häftigt, det är ju bara detta år!! Det som är ännu mer häftigt är att jag har över 1000 besökare denna månad. Bloggen växer (eller läsekretsen)!
När jag kollar när jag skapade och la upp första inlägget i bloggen så var det 1 år och snart 3 månader sen, nämligen 2008-09-01.
Detta är det bästa jag har gjort för min hobby, det finns så mycket inspiration därute bland alla bloggar och det är så roligt att visa vad man pysslar med.


Detta var vad jag bloggade om
den första månaden som bloggen fanns till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails