lördag 21 november 2009

Snurrigt värre

Förkylning - ska det nödvändigt att gå å dra på sig en sån? Nå, jag pausar just nu. Allt får vänta tills bättre dar. Sängen funkar bättre vid en förkyld kropp, och eventuellt nån film att slöglo på, som man har sett massa gånger. Harry Potter-film får det bli. Och lite te.

Jag har börjat på  en såndär mossgrön mössa, fast med skärm. Inte åt mig.

Fortsättning när jag är piggare. :)



Efter denna stickning ska jag faktiskt ägna mig åt att bli klar med min bolero! Den är väldigt snart klar, och det skulle kännas bra att få saker färdiga.

På måndag ska jag dra ut en visdomstand. Håll tummarna för mig! Nu kan jag inte sitta längre. Ha de sålänge!

5 kommentarer:

  1. Ohhh har alltid velat haft sånt mönster !!Skulle va hemskt nice om du delade med dej av det !! krya på dej,nästan avis att du e förkyld för du får se harry potter ,me like too! Kram kram=)

    SvaraRadera
  2. Krya på dig & lycka till i morgon!
    Tandläkaren suger... :|

    SvaraRadera
  3. Jepp, tänkte skriva upp mönstret. Idag gäller det, visdomstand ska ut!

    SvaraRadera
  4. Lycka till hos tandis ! avundas dej inte det minsta......ler!

    beror på vilket garn jag anv. men t den grå hade jag 120m st 8
    ska göra en svart med 100m och st 7
    som jag hade på den blåa jag lade ut tidigare. längden 45-50cm

    Krya på dej !

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails