lördag 28 januari 2012

De sista härvorna

Jag berättade i efterhand i ett tidigare inlägg att mitt nya favoritgarn inte finns att få tag på längre, det har slutat tillverkas. Margaree från Fleece Artist.
Jag behöver en härva till för mitt tröj-projekt men har ännu inte hittat nåt som stämmer med kvaliteten och färgen.

Däremot så jag har "snott åt mig" alla resterande härvor som garnkorgen hade av detta underbara garn, det fanns kvar i färgen som syns på bilden. Underbara färger, dessa med! Förmodligen funkar de inte alls med mitt tröj-projekt, men de kan i alla fall bli en annan tröja! Detta var jag värd.

Bild lånad från garnkorgen.

1 kommentar:

  1. Garnet ser ju jättemysigt ut. Spännande att få se ditt projekt växa.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails