fredag 20 januari 2012

Maska för maska

Ibland går tiden fort, att det var förra helgen jag bloggade sist!
En del veckor är såna, det är tungt och man är trött och man jobbar o jobbar. Man tar en dag i taget. Skönt med helg nu!

Jag har också stickat massor på Ileana-tröjan också, det går i rasande fart. (Bild t.v.) Inte hunnit ta nåt kort än på hur väldigt långt jag hunnit, det ska jag väl lyckas med under helgen!

Någon frågade i kommentarer om jag hade nystat de stora nystanen själv till detta projekt, svaret är både ja och nej! Jag har en vindel och en liten nyst-maskin man vevar så blir det ett fint nystan. Dock var dessa nystan på 250 gram och jag fick nysta sista biten själv. Jag köpte den på vanliga garn-butiken.

min nyst-maskin

1 kommentar:

  1. Ja jag skas oxå skriva ett inlägg idag , håller med om att tiden går alldeles för fort emellanåt men så är det ju.. Det ser bra ut!Ha nu en härlig helg, kram =)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails