torsdag 26 januari 2012

Här och Där

Helt plötsligt så finner jag mig medlem i en massa olika föreningar och dylikt. En del har jag varit medlem i många år, men det tillkommer lite då och då. Aha - där vill jag bli medlem! Det verkar bra!
Som att jag är medlem i Astma- och allergiförbundet. Det är ju bra, man får en tidning och kan bli tipsad om saker. Parfymfria produkter, som jag ständigt söker bättre. Ja, sen är det inte så mycket mer kanske.


Nu har jag gått och blivit medlem igen. Denna gång i Sticka! Sveriges stickförening.
Det verkar bra, tänker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails