lördag 16 april 2016

Fotoutmaning

Järbo garn håller en fotoutmaning som jag är intresserad av! Jag har lyckats ta lite bilder, två av dessa har jag lagt upp på instagram och är med i deras tävling.
Vi har en hel del leksaker att kunna ha som rekvisita, men det betyder också att man får fota rätt snabbt! Så fort man lånar en leksak så ska den lekas med, såklart.

Mer info om utmaningen finns på Järbo Garns blogg.

Min virkade korg på bilderna är virkat i 100% ullgarn som var ett restgarn. Den har legat färdig väldigt länge tills jag kollade in vad jag hade i gömmorna. Den har också fått tvättas i 60 grader för att förminska den lite. Nu kan det vara en liten korg att leka med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails