fredag 9 december 2016

En tomteluva av Luvan Teddy

Ibland får jag e-post av de som undrar om jag har mönster på den eller den baby/barnmössan från mitt galleri. Jag fick en sådan fråga häromdagen, på den här tomteluvan som jag stickade för några år sen. 

Tomteluva

Verkar den lik en annan mössa? Det stämmer: den är nästan identisk med Luvan Teddy, ett mönster som jag släppte bara för någon dag sedan! Den enda skillnaden är att det här är en trekantig tomteluva. Men det är lätt ordnat att ändra minskningen så att det blir en tomteluva.

Luvan Teddy. Foto: Sofia Eckerblad.

Så nu när man köper mönstret på Luvan Teddy så finns också tillägget att ladda hem för att sticka tomteluva. Det är samma storlekar: ca 0-4 mån (6 mån - 2 år) 2 - 4 år.
 Det går också bra att e-posta mig och betala med Swish så skickar jag mönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails