torsdag 1 oktober 2009

Tävlingen avslutad!

Nu är det den 1 oktober och
tävlingen om ett kuddfodral är avslutad!
Dax att dra en vinnare.

Jag har använt en slumpgenerator som var superbra!
Man ställer in mellan vilka siffror man ska slumpa emellan och hur många siffror som ska väljas.
Först skrev jag en lista på er som har medverkat i utlottningen, den listan ser ut såhär:

1. Kristina
2. Camilla
3. Evamar
4. Evamar
5. Suss
6. Jeanette S
7. mr22ga
8. mr22ga
9. Amanda
10. Amanda
11. Kristin
12. Kristin
13. Nicke
14. Lillan
15. Lillan
16. Gabbies
17. Gabbies
18. Eva
19. Eva
20. Jessie
21. Jessie
22. Gunilla
23. Martina Holst
24. Hanna
25. Marina
26. Tessan
27. Tessan
28. Pixi
29. Pixi
30. Maria

De som hade sagt att de har länkat till utlottningen fick två st "lotter". Sedan så fyllde jag i slumpgeneratorn mellan 1 och 30,
med 2 st vinnare.
De två siffror jag fick fram var nummer:
12 och 19 = Kristin och Eva!

Grattis!

Vinsten...
...är ett kuddfodral av ett valfritt tyg som jag har hemma! Du kan matcha flera tyger.
Max ca 50*50 cm. Runt, fyrkantigt, trekantigt, rektangulärt, rulle, vad du vill!

Jag har tagit kort på mina tyger och lagt upp de bilderna i galleriet.
Kolla där!

4 kommentarer:

  1. Grattis Kerstin o Eva !!=)

    SvaraRadera
  2. Oj ! vilken glad överraskning !

    Har tittat på tygerna,och jag väljer det svarta med löv på,passar bra i min Soffa,tar den
    gärna fyrkantig 50 * 50.

    Tack än en gång !

    SvaraRadera
  3. KRISTIN var namnet, inte Kerstin! :) Vad skoj, ska mäta en kudde jag behöver ett fodral till här hemma och fundera på hur jag vill ha det sen sänder jag en fundering om designen, tack så mycket :)

    SvaraRadera
  4. Sådär nu har jag mätt och donat, kudden jag vill ha fodral till är 38 cm x 46 cm x 4.2 cm men jag kommer ej in på galleriet och kan kolla tyger tyvärr så hur gör jag?!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

För frågor, skicka ett mail till mig, den finner du under menyn/kontakt. Tack så mycket för visad hänsyn!

Välkommen åter!

Related Posts with Thumbnails